Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages



مزایای اصلی که ما ارائه می‌دهیم

بهینه‌سازی قیمت معیار
بهینه‌سازی تخفیف
به حداکثر رساندن حاشیه سود
افزایش میانگین ارزش سبد کالا
بهبود فرصت‌های مکمل فروش و بیش فروشی
بهبود وفاداری مشتری به برند

تجزیه و تحلیل قیمت‌گذاری

بهینه­‌سازی قیمت و تخفیف برای بهبود فروش و کسب رهبری بازار

چگونه راه­ حل­‌های تجزیه و تحلیل قیمت‌گذاری ما به مشتریان کمک می‌کند

امروزه شرکت‌­ها با وظیفه سنگین معنابخشی به محصول غیرساختار یافته و داده‌های قیمت‌گذاری پویا مواجه هستند. اکثر کسب‌ و کار‌ها در معنابخشی به چنین داده­‌هایی ناموفق هستند و در زمان شناسایی استراتژی صحیح برای بهبود قیمت‌گذاری محصول خود به سختی برای این معنا­بخشی تلاش می‌کنند. رهبران بازار دنیای دیجیتال و تجارت الکترونیک، از بینش‌­های حاصل از راه­ حل‌های تجزیه و تحلیل قیمت‌گذاری استفاده می‌کنند تا از تصمیم‌گیری آگاهانه برخوردار شوند.

راه ­حل­‌های تجزیه و تحلیل قیمت‌گذاری ما به شرکت‌­ها کمک می‌کند که قیمت‌گذاری بهینه، ارتقا و استراتژی­‌های تخفیف را به وجود آورند. قیمت معیار بهینه به کسب و کارها کمک می‌­کند تا فرصت‌های فروش را دریابند. به کمک روش تحلیلی قیمت­‌گذاری، شرکت‌ها می­‌توانند قیمت‌­ها و تخفیف­‌ها را بهینه‌­سازی کنند، شکاف‌های قیمتی را کاهش دهند، قیمت‌های معیار را با محصولات رقیب قیاس کنند تا اینکه فروش و سود هر دو با هم افزایش بیابند.

ما در SDATA توان روش تحلیل داده و هوش تجاری را ترکیب می‌کنیم تا قابلیت­‌های برتر روش تجزیه و تحلیل قیمت‌گذاری را ارائه دهیم و نیز سودآوری و رقابت­‌پذیری را افزایش دهیم.

 

ما در SDATA به کسب و کارها کمک می­‌کنیم تعیین کنند که چگونه تقاضای محصول براساس تغییرات قیمت در کانال‌های مختلف فروش نوسان دارد. راه­ حل­‌های تحلیل قیمت‌گذاری ما نهایت استفاده را از تحلیل‌‌های آماری پیشرفته و تکنیک‌های مبتنی بر یادگیری ماشینی به کار می­‌برند تا معیار قیمت بهینه‌سازی شده­ و ارائه تخفیفات به مشتریان را فراهم کنند و سوددهی را به حداکثر برسانند.

  • تحلیل شکاف قیمت
  • تحلیل حساسیت تخفیف
  • قیمت‌گذاری پویا
  • تحلیل کشش قیمتی
  • مدل‌های کشش متقابل
 

برای کمک به اینکه کسب و‌ کارها خود را در بازار با رقابت‌پذیری بالا حفظ کنند، ما بی‌وقفه قیمت‌گذاری رقبا را ردیابی و کنترل می‌کنیم، تا کسب و کار بتواند استراتژی‌های خود را تطبیق داده، پاسخگویی مشتری و جایگاه بازار را بهبود بخشد.

  • استراتژی قیمت‌گذاری تبلیغاتی
  • بهین‌گزینی قیمت رقبا
  • هشدارهای تغییر قیمت 
  • مقایسه‌های قیمت
  • رویت‌پذیری قیمت
 

در SDATA، ما مدل‌های تحلیل قیمت بسیار موثر را برای شناسایی محرک­‌های قیمت‌گذاری به کار می‌گیریم. بینش‌­های ارائه شده توسط راه ­حل‌های تحلیلی ما به شرکت‌ها این اجازه را می­‌دهد تا تاثیرات چنین محرک‌های قیمت‌گذاری را در فروش‌های کلی کنترل کنند.

  • تحلیل قیمت مرجع محصول
  • تحلیل قیمت مرجع مشتری
  • تحلیل نرخ تبدیل
 

 

 

مطالعات موردی تحلیلی بازاریابی SDATA

در صورت نیاز به توضیحات بیشتر شما میتوانید با از طریق کانال های ارتباطی SDATA با ما در تماس باشید و یا با استفاده از فرم تماس با ما سوال خود را طرح نمایید

x

*
*
*