آمار لحظه ای کرونا
sd-banner7



مزایای اصلی که ما ارائه می‌دهیم

بهینه‌سازی قیمت معیار
بهینه‌سازی تخفیف
به حداکثر رساندن حاشیه سود
افزایش میانگین ارزش سبد کالا
بهبود فرصت‌های مکمل فروش و بیش فروشی
بهبود وفاداری مشتری به برند

تجزیه و تحلیل قیمت‌گذاری

بهینه­‌سازی قیمت و تخفیف برای بهبود فروش و کسب رهبری بازار

چگونه راه­ حل­‌های تجزیه و تحلیل قیمت‌گذاری ما به مشتریان کمک می‌کند

امروزه شرکت‌­ها با وظیفه سنگین معنابخشی به محصول غیرساختار یافته و داده‌های قیمت‌گذاری پویا مواجه هستند. اکثر کسب‌ و کار‌ها در معنابخشی به چنین داده­‌هایی ناموفق هستند و در زمان شناسایی استراتژی صحیح برای بهبود قیمت‌گذاری محصول خود به سختی برای این معنا­بخشی تلاش می‌کنند. رهبران بازار دنیای دیجیتال و تجارت الکترونیک، از بینش‌­های حاصل از راه­ حل‌های تجزیه و تحلیل قیمت‌گذاری استفاده می‌کنند تا از تصمیم‌گیری آگاهانه برخوردار شوند.

راه ­حل­‌های تجزیه و تحلیل قیمت‌گذاری ما به شرکت‌­ها کمک می‌کند که قیمت‌گذاری بهینه، ارتقا و استراتژی­‌های تخفیف را به وجود آورند. قیمت معیار بهینه به کسب و کارها کمک می‌­کند تا فرصت‌های فروش را دریابند. به کمک روش تحلیلی قیمت­‌گذاری، شرکت‌ها می­‌توانند قیمت‌­ها و تخفیف­‌ها را بهینه‌­سازی کنند، شکاف‌های قیمتی را کاهش دهند، قیمت‌های معیار را با محصولات رقیب قیاس کنند تا اینکه فروش و سود هر دو با هم افزایش بیابند.

ما در SDATA توان روش تحلیل داده و هوش تجاری را ترکیب می‌کنیم تا قابلیت­‌های برتر روش تجزیه و تحلیل قیمت‌گذاری را ارائه دهیم و نیز سودآوری و رقابت­‌پذیری را افزایش دهیم.

 

ما در SDATA به کسب و کارها کمک می­‌کنیم تعیین کنند که چگونه تقاضای محصول براساس تغییرات قیمت در کانال‌های مختلف فروش نوسان دارد. راه­ حل­‌های تحلیل قیمت‌گذاری ما نهایت استفاده را از تحلیل‌‌های آماری پیشرفته و تکنیک‌های مبتنی بر یادگیری ماشینی به کار می­‌برند تا معیار قیمت بهینه‌سازی شده­ و ارائه تخفیفات به مشتریان را فراهم کنند و سوددهی را به حداکثر برسانند.

  • تحلیل شکاف قیمت
  • تحلیل حساسیت تخفیف
  • قیمت‌گذاری پویا
  • تحلیل کشش قیمتی
  • مدل‌های کشش متقابل
 

برای کمک به اینکه کسب و‌ کارها خود را در بازار با رقابت‌پذیری بالا حفظ کنند، ما بی‌وقفه قیمت‌گذاری رقبا را ردیابی و کنترل می‌کنیم، تا کسب و کار بتواند استراتژی‌های خود را تطبیق داده، پاسخگویی مشتری و جایگاه بازار را بهبود بخشد.

  • استراتژی قیمت‌گذاری تبلیغاتی
  • بهین‌گزینی قیمت رقبا
  • هشدارهای تغییر قیمت 
  • مقایسه‌های قیمت
  • رویت‌پذیری قیمت
 

در SDATA، ما مدل‌های تحلیل قیمت بسیار موثر را برای شناسایی محرک­‌های قیمت‌گذاری به کار می‌گیریم. بینش‌­های ارائه شده توسط راه ­حل‌های تحلیلی ما به شرکت‌ها این اجازه را می­‌دهد تا تاثیرات چنین محرک‌های قیمت‌گذاری را در فروش‌های کلی کنترل کنند.

  • تحلیل قیمت مرجع محصول
  • تحلیل قیمت مرجع مشتری
  • تحلیل نرخ تبدیل
 

 

 

مطالعات موردی تحلیلی بازاریابی SDATA

در صورت نیاز به توضیحات بیشتر شما میتوانید با از طریق کانال های ارتباطی SDATA با ما در تماس باشید و یا با استفاده از فرم تماس با ما سوال خود را طرح نمایید

x

[quform id=”670″ name=”تماس”]