SDATA

sd-banner9



مزایای اصلی که ما ارائه می‌دهیم

افزایش فروش آنلاین
۱۵%
کاهش هزینه‌های رسانه
۱۵%
افزایش کسب مشتری جدید
۱۵%
بهبود فروش مکمل و بیش فروشی
۲۵%
بهبود درآمدها
۱۰%
بهبود رضایت مشتری
۲۰%

تجزیه و تحلیل اینترنت و رسانه‌های اجتماعی

کارایی وب­ سایت و حساب­‌های کاربری رسانه‌های اجتماعی شما را افزایش می‌دهد.

چگونه خدمات تجزیه و تحلیل اینترنت و رسانه‌­های اجتماعی ما به مشتریان کمک می­‌کند

بازاریابی دیجیتال اهمیت فوق‌­العاده‌­ای را در صنعت و در محیطی بدست می­‌آورد که در آن نرخ بازگشت سرمایه دارای اهمیت روزافزون می‌باشد. ضروریست که تمام فعالیت‌های اینترنتی و رسانه‌های اجتماعی را بطور کمی اندازه‌گیری کنیم و آنها را برای کنترل اثربخشی سرمایه­ گذاری‌های رسانه‌­ای و کمپین‌های بازاریابی دیجیتالی اندازه‌گیری نماییم.

ما با ارائه راه­ حل­‌های تجزیه و تحلیل اینترنت و رسانه­‌های اجتماعی خود به سازمان­‌ها کمک می­‌کنیم تا اثربخشی ارتباطات شرکت و تعاملات مشتری را در بسترهای مختلف بازاریابی دیجیتالی از جمله وب سایت، حضور رسانه‌های اجتماعی، و بازاریابی تلفن همراه مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند. ما به متقاضیان خدمات خود کمک می‌کنیم ادراکی از شاخص کلیدی عملکرد، گزینش ابزار سنجش، تحلیل گزارش‌­ها برای افزایش عملکرد، و ایجاد آزمون‌ها برای بهبودبخشی پیام­‌های رسانه­‌ای را توسعه دهند.

با داشتن مجموعه وسیعی از ابزارهای تحلیلی و به کار گرفتن تیم باتجربه‌­ای از متخصصان رسانه‌های اجتماعی، ما در SDATA دید وسیعی از در سنجش عملکرد وب­ سایت و سرمایه­ گذاری‌های صورت پذیرفته در رسانه­‌های اجتماعی را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌دهیم.

  • تحلیل قیف فروش
  • گزارش جریان صفحه و بازدیدکنندگان صفحه
  • شاخص‌های کلیدی عملکرد و سنجه‌های سفارشی
  • تست A / B
  • کارآمدی برنامه‌های بازاریابی
 

با تجزیه و تحلیل بحث­‌ رسانه­‌های اجتماعی درباره کمپین‌ها و محصولات تجاری، ما در SDATA به مدیران کمک می‌کنیم نظرات طرفداران خود را دنبال کنند و مسائل مشتریان را به طور فعال رفع نمایند.

  • تحلیل انتقادات و رتبه‌بندی‌های کاربران
  • ابر کلمات
  • متن کاوی
  • مدل‌سازی مبحث
  • عقیده کاوی
  • تحلیل دیدگاه
 

ما در SDATA به کسب و کارها کمک می­‌کنیم تا دیدگاه‌های موجود نسب به برند خود را تجزیه و تحلیل کنند، اثربخشی فعالیت‌های تبلیغاتی را دریابند، و اطلاعاتی را درباره برندهای رقیب را بدست آورند.

  • پروفایل سازی برای رقبا
  • تحلیل وفاداری
  • تحلیل مبتنی بر بازار
  • تحلیل دیدگاه
  • شاخص‌های کلیدی عملکرد اجتماعی و سنجه‌ها
  • اندازه‌گیری ارزش برند
 

مطالعات موردی تحلیلی بازاریابی SDATA

 

در صورت نیاز به توضیحات بیشتر شما میتوانید با از طریق کانال های ارتباطی SDATA با ما در تماس باشید و یا با استفاده از فرم تماس با ما سوال خود را طرح نمایید

x


شرکت دانش بنیان اس دیتا با درک ضرورت توسعه خدمات سازمانی داده محور، در سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرد.
این مجموعه با پرورش متخصصان متبحر در زمینه تحلیل اطلاعات فعالیت خود را به طور تخصصی در زمینه‌های تحقیقات بازار، مدیریت ارتباط با مشتری، هوش تجاری، برنامه‌ریزی فروش و مدیریت اثربخشی تبلیغات و توسعه برند گسترش داد.
این شرکت با توسعه و ارائه خدمات خود با محوریت تحلیل داده‌ها، داده‌کاوی (Data Mining) و بیگ دیتا تحولی در اجرای پروژه‌های پژوهشی – صنعتی ایجاد کرده است.

نماد ها


logo-samandehi

آدرس ، تلفن ، ایمیل

تهران، میدان شهر زیبا، خیابان احمد کاشانی، خیابان پردیس

ساختمان پردیس         ۰۲۱۴۰۴۴۳۶۶۰        Info@sdata.ir