Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages



مزایای اصلی که ما ارائه می‌دهیم

افزایش فروش آنلاین
15%
کاهش هزینه‌های رسانه
15%
افزایش کسب مشتری جدید
15%
بهبود فروش مکمل و بیش فروشی
25%
بهبود درآمدها
10%
بهبود رضایت مشتری
20%

تجزیه و تحلیل اینترنت و رسانه‌های اجتماعی

کارایی وب­ سایت و حساب­‌های کاربری رسانه‌های اجتماعی شما را افزایش می‌دهد.

چگونه خدمات تجزیه و تحلیل اینترنت و رسانه‌­های اجتماعی ما به مشتریان کمک می­‌کند

بازاریابی دیجیتال اهمیت فوق‌­العاده‌­ای را در صنعت و در محیطی بدست می­‌آورد که در آن نرخ بازگشت سرمایه دارای اهمیت روزافزون می‌باشد. ضروریست که تمام فعالیت‌های اینترنتی و رسانه‌های اجتماعی را بطور کمی اندازه‌گیری کنیم و آنها را برای کنترل اثربخشی سرمایه­ گذاری‌های رسانه‌­ای و کمپین‌های بازاریابی دیجیتالی اندازه‌گیری نماییم.

ما با ارائه راه­ حل­‌های تجزیه و تحلیل اینترنت و رسانه­‌های اجتماعی خود به سازمان­‌ها کمک می­‌کنیم تا اثربخشی ارتباطات شرکت و تعاملات مشتری را در بسترهای مختلف بازاریابی دیجیتالی از جمله وب سایت، حضور رسانه‌های اجتماعی، و بازاریابی تلفن همراه مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند. ما به متقاضیان خدمات خود کمک می‌کنیم ادراکی از شاخص کلیدی عملکرد، گزینش ابزار سنجش، تحلیل گزارش‌­ها برای افزایش عملکرد، و ایجاد آزمون‌ها برای بهبودبخشی پیام­‌های رسانه­‌ای را توسعه دهند.

با داشتن مجموعه وسیعی از ابزارهای تحلیلی و به کار گرفتن تیم باتجربه‌­ای از متخصصان رسانه‌های اجتماعی، ما در SDATA دید وسیعی از در سنجش عملکرد وب­ سایت و سرمایه­ گذاری‌های صورت پذیرفته در رسانه­‌های اجتماعی را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌دهیم.

  • تحلیل قیف فروش
  • گزارش جریان صفحه و بازدیدکنندگان صفحه
  • شاخص‌های کلیدی عملکرد و سنجه‌های سفارشی
  • تست A / B
  • کارآمدی برنامه‌های بازاریابی
 

با تجزیه و تحلیل بحث­‌ رسانه­‌های اجتماعی درباره کمپین‌ها و محصولات تجاری، ما در SDATA به مدیران کمک می‌کنیم نظرات طرفداران خود را دنبال کنند و مسائل مشتریان را به طور فعال رفع نمایند.

  • تحلیل انتقادات و رتبه‌بندی‌های کاربران
  • ابر کلمات
  • متن کاوی
  • مدل‌سازی مبحث
  • عقیده کاوی
  • تحلیل دیدگاه
 

ما در SDATA به کسب و کارها کمک می­‌کنیم تا دیدگاه‌های موجود نسب به برند خود را تجزیه و تحلیل کنند، اثربخشی فعالیت‌های تبلیغاتی را دریابند، و اطلاعاتی را درباره برندهای رقیب را بدست آورند.

  • پروفایل سازی برای رقبا
  • تحلیل وفاداری
  • تحلیل مبتنی بر بازار
  • تحلیل دیدگاه
  • شاخص‌های کلیدی عملکرد اجتماعی و سنجه‌ها
  • اندازه‌گیری ارزش برند
 

مطالعات موردی تحلیلی بازاریابی SDATA

 

در صورت نیاز به توضیحات بیشتر شما میتوانید با از طریق کانال های ارتباطی SDATA با ما در تماس باشید و یا با استفاده از فرم تماس با ما سوال خود را طرح نمایید

x