Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages



مزایای اصلی که ما ارائه می‌دهیم

کاهش مخارج به دلیل برنامه‌ریزی بهتر
20%
افزایش حفظ مشتری
15%
کاهش هزینه‌های اکتساب مشتری‌های جدید
10%
رشد فروش
11%
افزایش فروش به دلیل برنامه‌ریزی پیشرفته تجاری
20%
بهبود برنامه‌ریزی و تبلیغات دسته‌بندی فروش
20%

تحلیل توسعه بازار

راه حل‌های تحلیل توسعه بازار که بینش‌های عملی را در مورد معاملات کالا و برنامه‌ریزی طبقه‌بندی ارائه می‌دهد تا خرده فروشان را توانمند سازد که بافراست بیشتری عمل کنند.

چگونه خدمات تحلیل توسعه بازار به مشتریان کمک می‌کند

بازاریابی راه حل‌های تحلیل به بازرگانان کمک می‌کند تا روزانه، چه در سطح استراتژیک و چه تاکتیکی، تصمیمات آگاهانه بگیرند. راه حل‌های ما به مشاغل کمک می‌کند تا مجموعه محصولات و چیدمان جلوی فروشگاه را ارتقا دهند، عملکرد محصول جدید را پیگیری کنند، علائم تجاری و تبلیغات را بهینه‌سازی کنند و حاشیه‌های سود را بهبود بخشند. راه حل‌های ما اطلاعات مربوط به برنامه‌ریزی استراتژیک را برای بهبود عملکرد فروشگاه ارائه می‌دهد.

راه حل‌های تحلیل دسته‌بندی ما به مدیران گروه‌بندی‌ها کمک می‌کند تا ترکیب‌های بهینه محصول را که ترجیحی مشتری را شناسایی کنند و فعالیت‌های تبلیغاتی خود را بهینه‌سازی کنند که گروه‌های مختلف مشتری را بر اساس رفتار خرید مشتریان مورد هدف قرار می‌دهد.

 

 
  • رشد طبقه‌بندی
  • بهینه‌سازی طبقه‌بندی
  • اندازه طبقه‌بندی
  • تحلیل انجمن طبقه‌بندی
 

با تیمی مجرب از متخصصان با صلاحیت داده، راه حل‌های تحلیلی SDATA به مشاغل کمک می‌کند تا عملکرد درون فروشگاهی خود را بر اساس الگوی خرید مشتریان بهینه‌سازی کنند و بازاریابی‌ها را در شناسایی فرصت‌های بازاریابی توانمند سازند که بالاترین میزان بازگشت سرمایه را حاصل می‌شوند.

 

  • تحلیل سبد بازار
  • بازگشت سرمایه بازاریابی خریدار
  • صف‌های ترافیکی و تحلیل الگو
  • بهینه‌سازی فضای قفسه
  • چیدمان فروشگاه / نقشه حرارتی
  • تحلیل معاملات دستگاه کارت‌خوان

 

راه حل‌های استراتژیک تحلیل قیمت‌گذاری ما شرکت‌ها را توانمند می‌سازد تا درک خود را در مورد تأثیر تصمیمات مربوط به قیمت‌گذاری اصلاح کنند و تصمیمات آگاهانه‌تری در سازمان اتخاذ کنند، که این موارد موجب فروش بیشتر و سودآوری بهتر می‌شود.

 

  • کشش متقابل
  • معیار قیمت
  • تعیین قیمت
  • قیمت‌گذاری تخفیف
  • کشش قیمت
  • تست قیمت

 

 

 

مطالعات موردی تحلیلی بازاریابی SDATA

در صورت نیاز به توضیحات بیشتر شما میتوانید با از طریق کانال های ارتباطی SDATA با ما در تماس باشید و یا با استفاده از فرم تماس با ما سوال خود را طرح نمایید

x

*
*
*