Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages



مزایای اصلی که ما ارائه می‌دهیم

کاهش مخارج فروش و بازاریابی به موجب هدف‌گذاری بهبودیافته
20%
افزایش حفظ مشتری
15%
کاهش هزینه‌های اکتساب مشتری‌های جدید
17%
رشد فروش
19%
کاهش هزینه‌های بودجه رسانه دیجیتال
20%
افزایش فروش مکمل و بیش فروشی
20%

تحلیل بازاریابی

کمپین‌های بازاریابی را بهینه‌سازی کنید و تصمیمات تجاری بهتری بگیرید که بازگشت سرمایه شما را بهبود می‌بخشند.

چگونه خدمات تحلیل بازاریابی ما به مشتریان کمک می‌کند

راه حل‌های تحلیل بازاریابی ما به سازمان‌ها کمک می‌کند تا موفقیت اقدامات بازاریابی خود را ارزیابی کنند. ما به شرکت‌ها کمک می‌کنیم تا داده‌ها را در کلیه کانال‌های بازاریابی ادغام کنند و این اطلاعات را در قالب یک دیدگاه مشترک بازاریابی یکپارچه سازند که این امر کمک ارزنده‌ای در سوق دادن تلاش‌های بازاریابی به سمت پیشرفت می‌نماید.

ما با بهره‌گیری از متخصصان دارای درک روشنی از صنعت مشتری، راه حل‌های سفارش بهینه‌سازی ترکیبی بازار را ارائه می‌دهیم که به کسب و کارها کمک می‌کند تا بینش دقیقی از نرخ بازگشت سرمایه در مورد اقدامات بازاریابی خود کسب کنند، تأثیر تغییر استراتژی‌های بازاریابی خود را بفهمند، و اثربخشی بازاریابی‌های مختلف را بسنجند.

 

  • تحلیل هاله
  • تحلیل سینرژی (هم‌افزایی)
  • بهینه‌سازی بودجه مبتنی بر ارزیابی تاثیر استراتژی‌ها و بودجه‌های بازاریابی
  • تحلیل نرخ بازگشت سرمایه کانال و کمپین‌ها
  • شبیه‌سازی نرخ بازگشت سرمایه

 

با بکارگیری از تخصص خود در استفاده از تکنیک‌های پیشرفته تحلیلی، ما در SDATA یک خدمات تحلیلی کمپین انتها به انتها را ارائه می‌دهیم که از برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی کمپین‌های بازاریابی شروع می‌شود و تا ارزیابی موفقیت کمپین ادامه می‌یابد، این امر به مشاغل کمک خواهد کرد تا بودجه‌های بازاریابی را به طور موثری تخصیص دهند و هزینه‌های اکتساب مشتری را کاهش دهند.

 

  • استراتژی مبارزه
  • تحلیل هاله
  • عملکرد کمپین و نرخ بازگشت سرمایه

 

برای کمک به مشتریان در شناسایی کانال‌های بازاریابی دیجیتال که بیشترین تبادلات را به دنبال دارند، خدمات مدل‌سازی تخصیصی چند کاناله‌ی ما موفقیت هر کانال را می‌سنجد و به مشتری ما این امکان را می‌دهد تا بودجه‌ها را بر طبق آن مدل تخصیص بندی کند.

 

  • مدل‌سازی تخصیصی آخرین کلیک ادوردز (سرویس تبلیغاتی بر خط)
  • مدل‌سازی تخصیصی افت زمان
  • مدل‌سازی تخصیصی آخرین کلیک غیر مستقیم
  • مدل‌سازی تخصیصی خطی
  • مدل‌سازی تخصیصی پنهان مارکوف (Hidden Markov) یا نایو بیز (Naive Bayes)
  • مدل‌سازی تخصیصی آخرین تعامل
  • مدل‌سازی تخصیصی اولین تعامل
  • مدل‌سازی تخصیصی مبتنی بر موقعیت

 

 

 

 

مطالعات موردی تحلیلی بازاریابی SDATA

در صورت نیاز به توضیحات بیشتر شما میتوانید با از طریق کانال های ارتباطی SDATA با ما در تماس باشید و یا با استفاده از فرم تماس با ما سوال خود را طرح نمایید

x

*
*
*