Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages


کسب و کار موفق نیازمند دانش و اطلاعات وسیعی از مشتریان و رقبا است. تحقیقات بازاریابی در واقع فرآیندی است که در آن با جمع‌آوری اطلاعات شما را آگاه می سازد که چگونه می‌توانید محصولات و خدمات فعلی یا آینده‌تان را به فروش برسانید.

شما چه از این موضوع آگاه باشید یا نباشید هر لحظه در حال تحقیقات بازاریابی هستید، زمانی که با خریدار در مورد کسب و کارتان گفت و گو می‌کنید یا زمانی که قیمت و رقبا را دنبال می‌کنید.‌ سطح پیچیدگی تحقیقات بازاریابی به خود شما برمی‌گردد، زیرا تحقیقات بازاریابی می‌تواند طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها را در بر می‌گیرد. با توجه به گستردگی کسب و کار، بودجه و زمان در دسترس یا سطح تجربه شما تحقیقات بازاریابی به صورت‌های مختلفی امکان‌پذیر است که می‌تواند به شما کمک کند تا تجارتتان را توسعه و ارتقا ببخشید.





چرا-

 

به تحقیقات بازاریابی نیاز دارید؟

  • تمرکز کسب و کار را بر نیازهای مشتریان سازمان شما می گذارد.
  • تمرکز برنامه های کسب و کار را بر اهداف کوتاه مدت و بلند مدت حاصل از تحقیقات بازاریابی می گذارد.
  • به سازمان شما اجازه می‌دهد تا فرصت‌های پر بازده را شناسایی کند.
  • همواره سازمان شما را آینده نگر نگه می‌دارد.
    قدرت تصمیم گیری سازمان را افزایش و ریسک‌های آن را کاهش می دهد.




چگونه



SDATA در تحقیقات بازاریابی به کسب و کار شما کمک می کند؟

با توجه به اهمیت سهم بازار که از اولین و مهم‌ترین معیارهای بررسی وضعیت یک سازمان است، و نیز  بررسی وضعیت برند آن به عنوان ادامه حضور فیزیکی برند در ذهن مشتریان یعنی جایی که تصمیمات خرید اخذ می‌شود و آگاهی از تعداد دقیق عاملین که می‌تواند گامی مهم در جهت استراتژی‌ها و برنامه‌های آتی سازمان و فروش بیشتر باشد به بررسی و ارزیابی بازار محصول یا خدمات پرداخته می‌شود.





نتایج-اثربخش

مشتریان Sdata چیست؟

  • شناسایی مشتریان و نیازمندی‌هایشان ( مشخصات مشتریان -سن، جنسیت، تحصیلات، موقعیت، درآمد و…، اثرگذارتر کردن تبلیغات بر اساس مشخصات مشتریان، یافتن بهترین مکان برای فروش و الگوهای مصرف و فرهنگ خرید مشتریان‌)
  • شناسایی فرصت‌ها جهت رشد و افزایش سود ( سنجیدن تغییرات در تقاضا، تولید محصول یا خدمات جدید بر اساس تقاضای جدید و پیدا کردن بازارهای هدف جدید)
  • رصد کردن رقبا در بازار ( شناخت رقبا، گرفتن اطلاعات درباره‌ی چگونگی فعالیت رقبا، چگونگی مقایسه‌ شما و رقبا توسط مشتریان و شرایط فروش رقبا به واسطه‌ها‌)



نیاز به اطلاعات بیشتری دارید؟

درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.

x

*
*
*