Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

راهکارهای تضمین شده در زمینه فروش موفقیت آمیز

راهکارهای تضمین شده در زمینه فروش موفقیت آمیز

بیایید در حقیقت روبه رو شویم.

فروشندگان عاشق قرارداد بستن و معامله  هستند ، چراکه این گونه انگیزه می گیرند.

و کمیسیون  دریافت می کنند.

همه هیجان فروش موفق در اینستاگرام به همین قرارداد بستن است.

بسیاری از تیم های فروش موفق در اینستاگرام ، مدیران گزارش های فروش حول محور قرارداد بستن در فروش می چرخند.

اما حقیقت غم انگیز این است که قرارداد بستن تنها اولین گام به سوی حفظ امیدوارانه روابط طولانی مدت با آن مشتری است.

این قرارداد باید هر دفعه در طول رابطه بر آنها تأثیر بگذارد و آنها را متقاعد کند.

همه اینها بدین معنا است که شما در واقع هرگز فرآیند  فروختن را خاتمه نمی دهید.

مقدمه درباره فروش موفقیت آمیز

sdata.ir

اکثر قراردادهای با مقیاس سازمانی هرگز کار خود را با یک سطح کامل آغاز نمی کنند.

مشتری ها معمولا علاقه دارند قبل از خرید یک محصول یا سرویس آن را امتحان کنند.

به عنوان مثال، آنها ممکن است قبل از اینکه هزینه ۵۰۰هزار دلاری و کامل یک مجوز سالانه را به شما بدهند، با شما قراردادی ساده و آزمایشی با مبلغ ۵۰ هزار دلار ببندند که نکته مهمی در فروش موفقیت آمیز است.

این عمل آنها به چه معناست ؟

فروشنده شما به احتمال زیاد با بستن قرارداد آزمایشی هیجان زده می شود و قصد دارد قرارداد بزرگ بعدی را منعقد کند.

اما این کار یک اشتباه بسیار بزرگ است.

این مشتری موقع بستن قرارداد آزمایشی بیش از هر موقعی نیاز به پشتیبانی دارد.

این نکته بسیار مهم است که تست او به خوبی پیش رود.

مشتری ها دوست ندارند که احساس کنند فروشنده های ابتدایی آنها ناپدید شده اند.

مقابله با رقبای گرسنه در فروش موفقیت آمیز

فروش موفقیت آمیز،  اینکه با یک مشتری قرارداد طولانی مدت ببندید بدین معنا نیست که این رابطه تا ابد باقی بماند.

رقیبان همیشه برای شما مشکل ایجاد خواهند کرد.

درصدد این خواهند بود که مشتری ها را به سمت خودشان بکشند.

بارها و بارها این کار را انجام خواهند داد تا اینکه در این رقابت پیروز شوند.

باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا از این حادثه جلوگیری کنید.

تیم فروش موفق اینترنتی که دنبال هستند،  همیشه و همه جا و همه جوره از آرمان های شما محافظت کند.

سعی کنید پی ببرید که کدام یک از رقیبان سعی در تخریب کردن کار شما و دزدیدن مشتریان دارند.

دریابید که رقیبان با چه روش هایی می خواهند مشتری ها را به سوی خودشان جذب کنند.

از همین روش ها برای قرارداد بستن و جذب مشتری استفاده کنید.

اگر نتوانستید چنین روش ها و راه حل هایی که در واقع قوانین فروش موفق و جزو قواعد فروش موفق است را به کار گیرید،

این موضوع را به تیم محصول اطلاع دهید تا آنها این درخواست را به نقشه راه محصول آینده خود اضافه کنند.

روابط شخصی عمیق خود را با مشتری های تان حفظ کنید ، چراکه در نهایت شما با آنها کار دارید و هرچه افراد را خوشحال تر نگه دارید  (مخصوصا در سطح شخصی)  آنها بیشتر خواستار کار کردن و حفظ روابط کاری با شما خواهند بود.

به راحتی تسلیم نشوید تا به فروش موفقیت آمیز برسید

قوانین فروش موفق، گاهی هنگام مدیریت یکی از شرکت های محلی کالیفرنیا ، مکالمه های کارمندانم را ضبط می کردم تا در موقعیت مناسب به واکاوی نحوه گفت وگوی شان بپردازم.

نکته مهمی که پس از بررسی تعداد زیادی از این گفت وگوها فهمیدم ، ترک صحنه معامله از سوی فروشندگان به راحتی آب خوردن بود.

فقط کافی بود خریدار چنین جمله ای را به زبان آورد :

«من از خرید و فروش موفق اینترنتی منصرف شده ام و توان پرداخت چنین هزینه ای را ندارم» ، آنگاه بی هیچ معطلی فروشنده تلفن را قطع می کرد.

فراتر از این حتی ممکن بود فروشنده موردنظر کنترل بحث را از دست داده و به بیان عبارت های بی ربط بپردازد.

نکته مهمی که در این میان باید بدان توجه داشت ، مفهوم اصلی عبارتی است که خریدار بر زبان می آورد.

در بیشتر مواقع طرف مقابل واقعا از خرید منصرف نشده است ، بلکه تنها تردیدهایی در مورد خرید محصول از شما یا سایر فروشندگان دارد.

شما به راحتی می توانید با کنترل این تردیدها مشتری تان را به مسیر سابق بازگردانید.

به عنوان مثال ، هنگامی که یکی از مشتری هایم در سال ۲۰۰۴ تردید زیادی در خصوص خدمات پس از فروش موفق محصول داشت، من ضمانت های حقوقی شرکت را به وی نشان دادم تا خیالش از این بابت راحت شود.

توجه داشته باشید که گاهی طرف مقابل به طور مستقیم در مورد تردیدهایش با شما صحبت نمی کند.

در این هنگام وظیفه شما جست وجوی مشکل اصلی را ایجاب خواهد کردکه یکی از نکات فروش موفق در اینستاگرام و  فروش موفق اینترنتی است.