بازی

 

SDATA آخرین تغییرات این صنعت رسانه‌ای در حال رشد را دنبال می‌کند و توجه ویژه‌ای به اطلاعات فروش و بازار صنعت بازی دارد. آمار و اطلاعات مربوط به بازی در همه دستگاه‌ها – از کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی تا دستگاه‌های تلفن همراه مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها- جمع‌آوری شده است. آمار و ارقام فروش بازی‌های نرم‌افزاری نشان‌دهنده توسعه بازار بازی‌های دیجیتال است. یکپارچگی بازار بازی‌ها، مانند نینتندو و مایکروسافت، و همچنین پروفایل کاربران و الگوهای مصرف در میان جمعیت‌های مختلف، از جمله کودکان، مورد توجه قرار گرفته است. در حالی که تمرکز اصلی ما اطلاعات بازار ایران است، SDATA ارقام جهانی و طیف گسترده‌ای از ارقام را در بازارهای مختلف سراسر جهان (مانند چین، انگلستان و آمریکای شمالی و آمریکای لاتین) ارائه می‌دهد.