مزایای اصلی که ما ارائه می دهیم

بهینه‌سازی قیمت معیار
بهینه‌سازی تخفیف
به حداکثر رساندن حاشیه سود
افزایش میانگین ارزش سبد کالا
بهبود فرصت‌های مکمل فروش و بیش فروشی
بهبود وفاداری مشتری به برند

تجزیه و تحلیل قیمت ­گذاری

بهینه­‌سازی قیمت و تخفیف برای بهبود فروش و کسب رهبری بازار

چگونه راه­ حل­‌های تجزیه و تحلیل قیمت­ گذاری ما به مشتریان کمک می­کند

     امروزه شرکت‌­ها با وظیفه سنگین معنا­بخشی به محصول غیر­ساختار ­یافته و داده­‌های قیمت ­گذاری پویا مواجه هستند. اکثر کسب‌و‌کار­ها در معنا­بخشی به چنین داده­‌هایی ناموفق هستند و در زمان شناسایی استراتژی صحیح برای بهبود قیمت­ گذاری محصول خود به سختی برای این معنا­بخشی تلاش می‌کنند. رهبران بازار دنیای دیجیتال و تجارت الکترونیک، از بینش‌­های حاصل از راه­ حل‌های تجزیه و تحلیل قیمت گذاری استفاده می­‌کنند تا از تصمیم‌­گیری آگاهانه برخوردار شوند.

     راه ­حل­‌های تجزیه و تحلیل قیمت ­گذاری ما به شرکت‌­ها کمک می­‌کنند که قیمت ­گذاری بهینه، ارتقا و استراتژی­‌های تخفیف را به وجود آورند. قیمت معیار بهینه به کسب‌و‌کار­ها کمک می‌­کند تا فرصت­‌های فروش را دریابند. به کمک روش تحلیلی قیم ت­گذاری، شرکت‌ها می­‌توانند قیمت‌­ها و تخفیف­‌ها را بهینه‌­سازی کنند، شکاف‌­های قیمتی را کاهش دهند، قیمت­‌های معیار را با محصولات رقیب قیاس کنند تا اینکه فروش و سود هر دو با هم افزایش بیابند.

     ما در SDATA توان روش تحلیل داده و هوش تجاری را ترکیب می‌­کنیم تا قابلیت­‌های برتر روش تجزیه و تحلیل قیمت­ گذاری را ارائه ­دهیم و نیز سودآوری و رقابت­ پذیری را افزایش دهیم.

برای کمک به مشتریان، کانال های بازاریابی دیجیتال را که بیشترین میزان تبدیل را در اختیار دارند، شناسایی می کنند، خدمات مدل سازی چند کاناله تخصیص ما را اندازه گیری می کند که موفقیت هر کانال، مشتری ما را به تخصیص بودجه می رساند

راه حل هایی که ارائه می دهیم

آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                       آخرین مدل بندی مربوط به کلیک  
آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                        آخرین مدل بندی مربوط به کلیک
آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                       آخرین مدل بندی مربوط به کلیک
 
 
 

برای کمک به مشتریان، کانال های بازاریابی دیجیتال را که بیشترین میزان تبدیل را در اختیار دارند، شناسایی می کنند، خدمات مدل سازی چند کاناله تخصیص ما را اندازه گیری می کند که موفقیت هر کانال، مشتری ما را به تخصیص بودجه می رساند

راه حل هایی که ارائه می دهیم

آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                       آخرین مدل بندی مربوط به کلیک  
آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                        آخرین مدل بندی مربوط به کلیک
آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                       آخرین مدل بندی مربوط به کلیک
 
 
 

برای کمک به مشتریان، کانال های بازاریابی دیجیتال را که بیشترین میزان تبدیل را در اختیار دارند، شناسایی می کنند، خدمات مدل سازی چند کاناله تخصیص ما را اندازه گیری می کند که موفقیت هر کانال، مشتری ما را به تخصیص بودجه می رساند

راه حل هایی که ارائه می دهیم

آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                       آخرین مدل بندی مربوط به کلیک  
آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                        آخرین مدل بندی مربوط به کلیک
آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                       آخرین مدل بندی مربوط به کلیک
 
 
 

برای کمک به مشتریان، کانال های بازاریابی دیجیتال را که بیشترین میزان تبدیل را در اختیار دارند، شناسایی می کنند، خدمات مدل سازی چند کاناله تخصیص ما را اندازه گیری می کند که موفقیت هر کانال، مشتری ما را به تخصیص بودجه می رساند

راه حل هایی که ارائه می دهیم

آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                       آخرین مدل بندی مربوط به کلیک  
آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                        آخرین مدل بندی مربوط به کلیک
آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                       آخرین مدل بندی مربوط به کلیک
 
 
 

مقدمه ای بر مطالعات موردی تحلیلی بازاریابی ما

در صورت نیاز به توضیحات بیشتر شما میتوانید با پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید و راهنمایی از ما دریافت کنید با استفاده از باکس کنار با ما در تماس باشید.

     
x
*
*
*