مزایای اصلی که ما ارائه می دهیم

بهینه‌سازی قیمت معیار
بهینه‌سازی تخفیف
به حداکثر رساندن حاشیه سود
افزایش میانگین ارزش سبد کالا
بهبود فرصت‌های مکمل فروش و بیش فروشی
بهبود وفاداری مشتری به برند

تجزیه و تحلیل قیمت ­گذاری

بهینه­‌سازی قیمت و تخفیف برای بهبود فروش و کسب رهبری بازار

چگونه راه­ حل­‌های تجزیه و تحلیل قیمت­ گذاری ما به مشتریان کمک می­کند

     امروزه شرکت‌­ها با وظیفه سنگین معنا­بخشی به محصول غیر­ساختار ­یافته و داده­‌های قیمت ­گذاری پویا مواجه هستند. اکثر کسب‌و‌کار­ها در معنا­بخشی به چنین داده­‌هایی ناموفق هستند و در زمان شناسایی استراتژی صحیح برای بهبود قیمت­ گذاری محصول خود به سختی برای این معنا­بخشی تلاش می‌کنند. رهبران بازار دنیای دیجیتال و تجارت الکترونیک، از بینش‌­های حاصل از راه­ حل‌های تجزیه و تحلیل قیمت گذاری استفاده می­‌کنند تا از تصمیم‌­گیری آگاهانه برخوردار شوند.

     راه ­حل­‌های تجزیه و تحلیل قیمت ­گذاری ما به شرکت‌­ها کمک می­‌کنند که قیمت ­گذاری بهینه، ارتقا و استراتژی­‌های تخفیف را به وجود آورند. قیمت معیار بهینه به کسب‌و‌کار­ها کمک می‌­کند تا فرصت­‌های فروش را دریابند. به کمک روش تحلیلی قیم ت­گذاری، شرکت‌ها می­‌توانند قیمت‌­ها و تخفیف­‌ها را بهینه‌­سازی کنند، شکاف‌­های قیمتی را کاهش دهند، قیمت­‌های معیار را با محصولات رقیب قیاس کنند تا اینکه فروش و سود هر دو با هم افزایش بیابند.

     ما در SDATA توان روش تحلیل داده و هوش تجاری را ترکیب می‌­کنیم تا قابلیت­‌های برتر روش تجزیه و تحلیل قیمت­ گذاری را ارائه ­دهیم و نیز سودآوری و رقابت­ پذیری را افزایش دهیم.

     ما در SDATA به کسب و کارها کمک می­ کنیم تعیین کنند که چگونه تقاضای محصول براساس تغییرات قیمت در کانال‌های مختلف فروش نوسان دارد. راه­ حل­ های تحلیل قیمت گذاری ما نهایت استفاده را از تحلیل‌‌های آماری پیشرفته و تکنیک­ های مبتنی بر یادگیری ماشینی به کار می­برند تا معیار قیمت بهینه ­سازی شده­ و ارائه تخفیفات به مشتریان را فراهم کنند و سوددهی را به حداکثر برسانند.

 

  • تحلیل شکاف قیمت
  • تحلیل حساسیت تخفیف
  • قیمت گذاری پویا
  • تحلیل کشش قیمتی
  • مدل های کشش متقابل
 

برای کمک به اینکه کسب و‌کارها خود را در بازار با رقابت پذیری بالا حفظ کنند، ما بی وقفه قیمت گزاری رقبا را ردیابی و کنترل می‌کنیم، تا کسب و کار بتواند استراتژی ­های خود را تطبیق داده، پاسخ­گویی مشتری و جایگاه بازار را بهبود بخشد.

 

  • استراتژی قیمت گذاری تبلیغاتی
  • بهین گزینی قیمت رقبا
  • هشدارهای تغییر قیمت 
  • مقایسه های قیمت
  • رویت پذیری قیمت
 

در SDATA، ما مدل­ های تحلیل قیمت بسیار موثر را برای شناسایی محرک­ های قیمت گذاری به کار می ­گیریم. بینش­های ارائه شده توسط راه ­حل های تحلیلی ما به شرکت ­ها این اجازه را می­ دهند تا تاثیرات چنین محرک ­های قیمت گذاری را در فروش ­های کلی کنترل کنند.

 

  • تحلیل قیمت مرجع محصول
  • تحلیل قیمت مرجع مشتری
  • تحلیل نرخ تبدیل
 

 

 

مطالعات موردی تحلیلی بازاریابی SDATA

در صورت نیاز به توضیحات بیشتر شما میتوانید با از طریق کانال های ارتباطی SDATA با ما در تماس باشید و یا با استفاده از فرم تماس با ما سوال خود را طرح نمایید

x

*
*
*