مزایای اصلی که ما ارائه می دهیم

افزایش فروش
20%
افزایش نگهداشت مشتری
20%
بهبود عملکرد فروش
15%
کاهش هزینه فروش
20%
بهبود رضایت نیروی فروش
20%
توسعه بازار فروش
15%

تجزیه و تحلیل فروش

بینش­‌های قابل اجرا که به شما کمک می‌­کنند روندهای فروش و نتایج را درک و پیش‌بینی کنید

چگونه راه­ حل‌­های تجزیه و تحلیل فروش به مشتریان ما کمک می­‌کنند

     با ظهور بسترهای نرم‌افزاری شبکه‌­های اجتماعی متعدد و اینترنت اشیا، سازمان­‌ها با چالش مدیریت کانال‌های چندگانه‌­ای مواجه هستند که برای فروش، بازاریابی، و مدیریت روابط مشتری باز شده‌­اند.

     با ارائه راه ­حل­‌های تجزیه و تحلیل فروش که شامل ادغام داده و ابزار دگرگونی و حمایت از مدل­‌سازی داده رده بالا و تکنیک‌­های تحلیل داده می‌باشند، ما در SDATA خدمات تجزیه و تحلیل عملکرد فروشی را ارائه می‌­دهیم که به مدیران فروش و بازاریابی در شناسایی فرصت­‌های جدید برای تولید درآمد، و نیز در کاهش هزینه­‌های عملیاتی آنها کمک می‌­کند.

برای کمک به مشتریان، کانال های بازاریابی دیجیتال را که بیشترین میزان تبدیل را در اختیار دارند، شناسایی می کنند، خدمات مدل سازی چند کاناله تخصیص ما را اندازه گیری می کند که موفقیت هر کانال، مشتری ما را به تخصیص بودجه می رساند

راه حل هایی که ارائه می دهیم

آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                       آخرین مدل بندی مربوط به کلیک  
آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                        آخرین مدل بندی مربوط به کلیک
آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                       آخرین مدل بندی مربوط به کلیک
 
 
 

برای کمک به مشتریان، کانال های بازاریابی دیجیتال را که بیشترین میزان تبدیل را در اختیار دارند، شناسایی می کنند، خدمات مدل سازی چند کاناله تخصیص ما را اندازه گیری می کند که موفقیت هر کانال، مشتری ما را به تخصیص بودجه می رساند

راه حل هایی که ارائه می دهیم

آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                       آخرین مدل بندی مربوط به کلیک  
آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                        آخرین مدل بندی مربوط به کلیک
آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                       آخرین مدل بندی مربوط به کلیک
 
 
 

برای کمک به مشتریان، کانال های بازاریابی دیجیتال را که بیشترین میزان تبدیل را در اختیار دارند، شناسایی می کنند، خدمات مدل سازی چند کاناله تخصیص ما را اندازه گیری می کند که موفقیت هر کانال، مشتری ما را به تخصیص بودجه می رساند

راه حل هایی که ارائه می دهیم

آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                       آخرین مدل بندی مربوط به کلیک  
آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                        آخرین مدل بندی مربوط به کلیک
آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                       آخرین مدل بندی مربوط به کلیک
 
 
 

برای کمک به مشتریان، کانال های بازاریابی دیجیتال را که بیشترین میزان تبدیل را در اختیار دارند، شناسایی می کنند، خدمات مدل سازی چند کاناله تخصیص ما را اندازه گیری می کند که موفقیت هر کانال، مشتری ما را به تخصیص بودجه می رساند

راه حل هایی که ارائه می دهیم

آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                       آخرین مدل بندی مربوط به کلیک  
آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                        آخرین مدل بندی مربوط به کلیک
آخرین مدل سازی تعاریف تعامل                                                                        آخرین مدل مستقیم نامگذاری مستقیم کلیک                                                       آخرین مدل بندی مربوط به کلیک
 
 
 

مقدمه ای بر مطالعات موردی تحلیلی بازاریابی ما

در صورت نیاز به توضیحات بیشتر شما میتوانید با پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید و راهنمایی از ما دریافت کنید با استفاده از باکس کنار با ما در تماس باشید.

     
x
*
*
*