مزایای اصلی که ما ارائه می دهیم

بهبود درآمدها براساس تقسیم بازار و بهینه‌سازی عرضه
15%
حفظ مشتری افزوده
25%
افزایش کسب مشتریان جدید
17%
رشد فروش
17%
کاهش مخارج
20%
بهبود رضایت مشتری
25%

تجزیه و تحلیل مشتری

به متقاضیان کمک می‌­کند بینش مشتری را برای هدایت فروش و بهبود درآمد­ها از طریق اکتساب، رشد، و نگهداری جمع­ آوری کنند.

چگونه راه ­حل­‌های تجزیه و تحلیل مشتری ما به متقاضیان کمک می‌­کند

     در چشم‌­انداز بازار به سرعت رو به تکامل، مشتریان نسبت به گذشته توانمند­تر و متصل­‌تر هستند و در هر زمان و در هر مکانی به اطلاعات دسترسی دارند. این امر تجزیه و تحلیل مشتری را برای پیش‌بینی و تحلیل رفتار مشتری به منظور جلوتر ماندن در رقابت ضروری می­‌سازد.

     راه ­حل‌­های تجزیه و تحلیل مشتری ما به کسب و کار­ها کمک می­‌کند درک بهتری از عادات خرید مشتریان و ترجیحات سبک زندگی آنها بدست­ آورند. پیش­‌بینی‌­های دقیق رفتار خرید آینده مشتریان به شرکت‌­ها کمک می­‌کند پیشنهادات مرتبط با رفتار آنها را ارائه دهند که موجب جذب بیشتر مشتریان به جای طرد آنها از اقدام به خرید می‌­شود.

     در SDATA، متخصصان و مشاوران داده­‌هایی را گردهم آورده‌ایم که راه­ حل‌­هایی را برای  تجزیه و تحلیل مشتری ایجاد نماییم که موجب برتری مداوم کسب و کار می‌­گردند.

با تخصص تحلیل پیش گویانه و مدیریت تصمیم ­گیری و ردیابی مداوم رفتار مشتری، ما در SDATA به کسب و کارها کمک می­ کنیم بهترین حرکت بعدی را تعیین کنند و توصیه­ های دقیقی را بر اساس گرایش مشتری داشته باشند.

 

  • تعیین بهترین پیشنهاد و اقدام بعدی برای هر مشتری
  • بهینه سازی زمان تعامل با هر مشتری
  • کشش بین مشتری و محصول
  • بازاریابی هدف گذاری شده
  • نگاه تاریخچه‌ای مشتری
  • بهینه سازی شبکه مشتری
 

     ما در SDATA به کسب و کارها کمک می ­کنیم ارزش مشتریان انفرادی در ابعادی مانند زمان، و قسمت ­ها را توصیف و پیش ­بینی کنند. راه­ حل ­های ما به متقاضیان در شناسایی و معرفی مشتریان با ارزش بالا کمک می کند تا استراتژی ­های بازاریابی و نوآوری­ ها را برای بیشینه ­سازی سوددهی توسعه دهند.

 

  • ارزش طول عمر مشتری
  • رضایت مشتری
  • ارزش طول عمر فروش متقابل پیش بینی شده
  • شاخص ارزش خالص مشتری
  • تقسیم بندی مشتری
  • ارزش در معرض خطر رویگردانی
  • ارزش طول عمر آینده
 

     برای کمک به متقاضیان برای کنترل هزینه ­های بالا در کسب متقاضیان جدید، ما در SDATA خدمات تحلیلی استراتژیکی را ارائه می ­دهیم که کسب و کارها را قادر می­سازد عوامل رویگردانی مشتری را شناسایی کنند و استراتژی­ های موثری را توسعه دهند که حفظ مشتری را افزایش می ­دهد.

 

  • ارزش طول عمر مشتری
  • استراتژی حفظ مشتری
  • وفاداری مشتری
  • پیش بینی رویگردانی مشتری
  • رضایت مشتری
  • گرایش رویگردانی مشتری
 

 

 

مطالعات موردی تحلیلی بازاریابی SDATA

در صورت نیاز به توضیحات بیشتر شما میتوانید با از طریق کانال های ارتباطی SDATA با ما در تماس باشید و یا با استفاده از فرم تماس با ما سوال خود را طرح نمایید

x

*
*
*