پردازش داده شریف
[us_single_image image=”21712″ size=”full” style=”shadow-2″]

تبلیغات

ارتباطات در بحث تجارت شامل اجزای مختلفی از قبیل ارتقای فروش، روابط عمومی، بازاریابی مستقیم و تبلیغات می‌باشد که مهمترین آن‌ها تبلیغات است. تبلیغات به عنوان یکی از بخش‌های مهم در هر کسب و کار به شمار می‌رود. آنچه در تبلیغات اهمیت دارد توجه به مواردی است که بر نگرش مصرف‌کنندگان تأثیر بیشتری خواهد گذاشت. از مهمترین اهداف تبلیغات می‌توان به معرفی، ترغیب و یادآوری اشاره کرد.

خدمات تبلیغات:

این خدمات شامل ارزیابی تبلیغات، تبلیغات کلیکی، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات دیجیتال و ویدیو مارکتینگ است.

ارزیابی تبلیغات:

تبلیغات به‌طور معمول باید امکان ارزیابی تأثیرات ارتباطی و تأثیرات بر فروش را فراهم سازد. تبلیغ‌کننده می‌تواند اغلب با استفاده از روش‌های میدانی به اطلاعات مربوط به نوع نگرش مخاطبان نسبت به آگهی‌های مختلف و تأثیر هریک از آنها بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان، دسترسی پیدا کند و پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات به‌دست آمده، تصمیمات بهبود بخش درباره محتوا، ساختار پیام‌ها، نوع رسانه و دیگر عناصر مربوط به راهبرد تبلیغات را اتخاذ کند.

تبلیغات دیجیتال:

تبلیغات دیجیتال به گونه‌ای از تبلیغات اطلاق می‌شود که تمامی پروسه تولید، انتقال و نمایش آن توسط ابزار و زیر ساخت­های دیجیتال امکان­پذیر می­باشد. تبلیغات دیجیتال در واقع بر پایه فرایند تکامل جوامع در استفاده از ابزار و زیر ساخت­های دیجیتال است تا از چنین موقعیت عالی بیشترین بهره را ببرد.

مزایای تبلیغات دیجیتال:

مجموعه‌ای از مزیت‌ها وجود دارد که تبلیغات دیجیتال را از تبلیغات سنتی متمایز می‌کند که عبارتند از:

  • دسترسی نامحدود
  • قابلیت انتقال و جابه‌جایی بالا
  • اصلاح پذیری
  • صرفه‌جویی در زمان
  • تأثیرگذاری مستقیم
  • و …

در بخش طراحی و چیدمان استراتژی تبلیغات، مجموعه SDATA به همراه تیم ایده‌پرداز و حرفه‌ای به ارزیابی و اجرا می‌پردازد.