واژه CRM (consumer relationship management) سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است که برای جمع‌آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان و ایجاد روابطی قوی‌تر با آنها می‌باشد. در واقع سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می‌رود.





چرا-

به CRM نیاز دارید؟

استراتژی بازاریابی را بهینه می کند و سرویس های سازمان شما اعتبار بیشتری پیدا می کنند.
از اقدامات بیش فروشی (upselling) و فروش جانبی (cross-selling) پشتیبانی می کند.
رابطه سازمان با مشتریان فعلی را بهبود می بخشد.
اطلاعات مشتریان را تبدیل به درآمد سازمان می کند.
شناسایی و حذف شیوه های ناکارآمد
اطلاعات مشتریان را در دسترس کلیه نمایندگان فروش قرار می دهد.
عملکرد عوامل فروش قابل رهگیری می گردد.
فعالیت های رسانه های اجتماعی سازمان شما را مدیریت می کند.





چگونه

مشتریان Sdata چیست؟

بهبود سرویس دهی به مشتریان
بهبود رضایت مشتریان
بهبود حفظ مشتریان
افزایش فروش
ایجاد مسیرهای جدید در کسب و کار
کاهش هزینه ها





نتایج-اثربخش

 

مشتریان Sdata چیست؟

  • شناسایی مشتریان و نیازمندی‌هایشان ( مشخصات مشتریان -سن،جنسیت،تحصیلات،موقعیت،درآمدو..-، اثرگذارتر کردن تبلیغات بر اساس مشخصات مشتریان، یافتن بهترین مکان برای فروش و الگوهای مصرف و فرهنگ خرید مشتریان‌)
  • شناسایی فرصت ها جهت رشد و افزایش سود ( سنجیدن تغییرات در تقاضا، تولید محصول یا خدمات جدید بر اساس تقاضای جدید و پیدا کردن بازارهای هدف جدید)
  • رصد کردن رقبا در بازار ( شناخت رقبا، گرفتن اطلاعات درباره‌ی چگونگی فعالیت رقبا، چگونگی مقایسه‌ شما و رقبا توسط مشتریان و شرایط فروش رقبا به واسطه‌ها‌)



نیاز به اطلاعات بیشتری دارید؟

درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.

x
*
*
*