.

ارتباط با مشتری

واژه CRM (consumer relationship management) سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است که برای جمع‌آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان و ایجاد روابطی قوی‌تر با آنها می‌باشد. در واقع سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می‌رود.

چرا-

به CRM نیاز دارید؟

استراتژی بازاریابی را بهینه می کند و سرویس های سازمان شما اعتبار بیشتری پیدا می کنند.
از اقدامات بیش فروشی (upselling) و فروش جانبی (cross-selling) پشتیبانی می کند.
رابطه سازمان با مشتریان فعلی را بهبود می بخشد.
اطلاعات مشتریان را تبدیل به درآمد سازمان می کند.
شناسایی و حذف شیوه های ناکارآمد
اطلاعات مشتریان را در دسترس کلیه نمایندگان فروش قرار می دهد.
عملکرد عوامل فروش قابل رهگیری می گردد.
فعالیت های رسانه های اجتماعی سازمان شما را مدیریت می کند.

چگونه

Sdata در CRM به کسب و کار شما کمک می کند؟

سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان زیادی وجود دارد. اما CRM فقط نرم افزار یا اتوماسیون فرایند های تجاری نیست. CRM یک فرهنگ سازمانی است. Sdata با تمرکز بر ارائه بالاترین سطح سرویس دهی به مشتریان از طریق ارتباطات هوشمند با ایشان به پیاده سازی CRM در سازمان می پردازد.

نتایج-اثربخش

مشتریان Sdata چیست؟

بهبود سرویس دهی به مشتریان
بهبود رضایت مشتریان
بهبود حفظ مشتریان
افزایش فروش
ایجاد مسیرهای جدید در کسب و کار
کاهش هزینه ها

نیاز به اطلاعات بیشتری دارید؟  درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.

نیاز به راهکار اختصاصی دارید؟ همین حالا با ما تماس بگیرید