سنجش اثربخشی تبلیغات مرتبط با اندازه گیری این موضوع است که یک سازمان تا چه حد اهداف موردانتظار یک تبلیغ را محقق ساخته است. سازمان ها روش ها ، آمارها و معیارهای متفاوتی را برای سنجش اثربخشی تبلیغات به کار می گیرند. این معیارها برای انواع مختلف تبلیغات تلویزیونی، ایمیلی، اینترنتی و بیلبورد به کار می رود.




چرا-

 به اثربخشی تبلیغات نیاز دارید؟

  • پیشگیری از اشتباهات پرهزینه در تبلیغات
  • تصمیم سازی های صحیح در آینده
  • ایجاد یک تصویر شفاف و روشن از برند شما
  • شناسایی نقاط اشباع شده در تبلیغات
  • عمل کردن براساس رویکردهای جدید تبلیغات
  • ارائه بازخورد برای اقدامات اصلاحی در تبلیغات
  • توجیه سرمایه گذاری در تبلیغات



چگونه
Sdata در اثربخشی تبلیغات به کسب و کار شما کمک می کند؟ اندازه گیری اینکه تبلیغات تا چه حد به اهداف تعیین شده در بازار دست یافته اند. تعیین عواملی که منجر به خرید مشتریان شده است و تعیین اثر عوامل انگیزشی در رفتار خریدمشتریان. تعیین بهترین ترکیب از رسانه ها که منجر به جذب مخاطب می شوند. انتخاب پیام های تبلیغاتی مناسب و اندازه گیری تاثیر این پیام ها. و …



نتایج-اثربخش

مشتریان Sdata چیست؟

افزایش فروش، شناسایی برند، حفظ مشتریان موجود، خریدهای جدید مشتریان، افزایش بازدید سایت و رسانه های اجتماعی، پشتیبانی از راه اندازی محصولات جدید، حمایت از کمپین های فروش، افزایش مراجعه افراد برای تقاضای کالای تبلیغاتی در فروشگاه‌ها




نیاز به اطلاعات بیشتری دارید؟

درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.

x
*
*
*

نیاز به راهکار اختصاصی دارید؟

درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.

x
*
*
*